Rendszeres olvasók

2011. április 9., szombat

4.Fejezet: Anyai Tanács

Anyut megtaláltam a konyhában.Ő persze azonnal észre vette a jókedvemet...
-Na...Mi ez a kitörő öröm?Valamit ünneplünk?-Kérdezte mosolyogva.
-Anyu...Te...Te már randiztál gondolom, igaz?-Kérdeztem halkan, mire bólintott.
-Mire akarsz kilyukadni, kicsim?-Kérdezte a pultnak dőlve.
-Szóval...Randira hívtak.Péntek estére...-Vallottam be elpirulva.
-Gratulálok!-Mosolygott rám kedvesen.-És...Kicsoda?
-Most kapaszkodj meg...-Mosolyogtam.-Brian Frederic.
-Andrew Frederic, az ingatlanos fia?!-Kérdezte meglepetten, mire bólintottam.-Hú...Gratulálok, drágám!-Ölelt meg.
-Anyu...-Toltam el magamtól.-Én...Én még sosem randiztam...
-Hova hívott el?-Kérdezte.
-Egy mozira, aztán vacsizni.-Feleltem.-Mit vegyek fel?!
-Kicsim...Nyugodj meg...Péntekig még van időd és majd segítek eldönteni.De ha jól gondolom...Most dolgod van, nemde?-Vonta fel a szemöldökét, mire homlokon csaptam magam.
-Oh...Oké, rohanok!-Hadartam, majd egy puszit nyomtam az arcára, felrohantam, átöltöztem és mentem is le az istállóba...
***
Amikor kiértem az istállóba, láttam, hogy Luke Gvertical-lal küzd.A ló nem hagyta, hogy kivezessék.
-Luke!-Szóltam oda neki, majd megszaporáztam a lépteimet.-Hagyd!Majd én...-Vettem át a helyét és lenyugtattam Gverti-t.-Csss...Nyugi, fiú...-Simogattam meg.Kezdett megnyugodni és ellazulni.
-Téged is lehet látni?!-Morogta Luke.-Még jó hogy betoltad az orrod...-Mondta, majd elsietett...
-Luke...-Motyogtam távolodó alakját bámulva.
-Hát ebbe meg mi ütött?!-Kérdezte Bobby mellém lépve.
-Fogalmam sincs.-Ráztam meg a fejem.-Rám haragszik?!-Pillantottam a férfire, aki vállat vont.
-Egész nap ilyen volt.-Mondta.-Nem tudom mi a baja...
-Mindegy...Kiviszem Gvertical-t a futtatóba.A kis körbe.-Indultam kifelé a lóval.
-Oké, ha kell valami szólj.-Bólintott, majd Ő is elment és mi is elindultunk a gyakorlópályára Gvertical-lal.
Beérve a körpályára lecsatoltam a szárról, mire Ő odébb ügetett...
-Nos...Először is meg kell, hogy ismerjük egymást, nagyfiú.-Mondtam.-Azt tudom már rólad, hogy szeretsz ellenállni.-Simogattam meg az orrát.-De szeretném, hogy Te is tudd rólam, hogy...Nem engedek.Határozott vagyok és nem fogom hagyni, hogy velem is ezt tedd.Önfejű vagyok és határozott.Ahogy Te is.Ezért...Szeretném ha segítenénk egymást és összetartanánk.Érted?-Kérdeztem, mire Gvertical horkantott.-Okos fiú...-Paskoltam meg a nyakát.-És...Egyet értesz?
A ló habozott, majd megbökte a vállam.-Ezt igennek veszem...
Majd elléptem tőle és a nyelvemmel csettintettem egy párat, mire elkezdett futni.Beálltam a kör közepére és hajtottam.
Eközben anyu kijött a házból és odajött a karámhoz, a lécnek támaszkodva.
-Oké...Ssss...-Állítottam meg Gvertical-t néhány kör után.-Ügyes fiú, jól van...-Paskoltam meg a nyakát.
Kezem a nyakáról átkerült a lapockájára és óvatosan végig simítottam a hátán, de megugrott...
-Sss...Nyugi.Nem bántalak...Bízz bennem, Gvertical...-Suttogtam, majd ismét megpróbáltam.Most tűrte, de nemigazán tetszett neki.-Oké...Semmi baj...Nem bántalak...-Motyogtam, majd odaléptem a fejéhez és megsimogattam.Majd anyu felé fordultam.-Anyu!Hoznál nekem a raktárból levendulaolajat?-Kérdeztem.
-Persze.Mindjárt hozom...-Bólintott, majd elsietett.
-Most...Kipróbálunk egy kis aromaterápiát.-Mondtam a lónak.-A levendulaolaj megnyugtat.
Anyu meghozta a kis üvegcsét, amit elvettem tőle és a kezembe csepegtettem.Gvertical-hoz léptem és felé nyújtottam a kezem.Megszaglászta, majd felhúzta a felső ajkát, ami azt jelentette, hogy tetszik neki...Odaléptem hozzá és az orránál bedörzsöltem az olajat.Majd a homlokánál és a füleinél is...Bele masszíroztam a bőrébe, s közben halkan beszéltem hozzá.
-Oké...-Suttogtam.-Most, hogy ellazultál, amint látom...Ismét végigsimítok a hátadon...-Kezem a lapockáján volt és a marjától egészen a faráig végig simítottam a törzsén, amit rezzenéstelenül tűrt...
-Oké...-Mosolyodtam el.-Ügyes vagy!
-Teljesen ellazult...-Lépett mellém anyu.-Hogy csináltad?
-Aromaterápia.-Feleltem.-A levendulaolajtól ellazul...Jess tanította.-Mosolyodtam el halványan.
Ritkán szoktam anyuval Jessica-ról, a nővéremről beszélni.Az arcán megrándult egy izom...
-Nagyon hiányzik...-Suttogtam.
-Nekem is kicsim...-Karolta át a vállam.-El sem tudod képzelni mennyire...-Suttogta, majd egy puszit nyomott a hajamra.Összeszorítottam a számat, mivel nem akartam sírni.Aztán eltávolodtam anyutól.
-Beviszem Gverti-t...-Köszörültem meg a torkom.-Fáradt vagyok és Ő is.Ennyi elég volt mára...
-Oké...Én meg bemegyek.-Bólintott mosolyogva.-Éhes vagy?
-Nem...Ettünk a pizzásba.-Ráztam meg a fejem, majd elindultunk az istálló felé.
Bevittem a bokszba Gvertical-t, majd ellenőriztem a vizét és a kajáját.A többi lónak is, aztán elbúcsúztam Tőlük és indultam befelé...
Apu és anyu is a nappaliban volt.
-Én...Felmegyek.-Intettem a lépcső felé.
-Kicsim!Hogy haladsz Gvertical-lal?-Kérdezte apu.
-Nagyon jól.-Mosolyodtam el.-Aroma terápiáztam vele és nagyon bevált.Szóval...Jól haladok.-Vontam vállat.
-Oké, csak ennyit akartam.-Bólintott mosolyogva.
Én felsiettem a lépcsőn, be a fürdőmbe, lezuhanyoztam, fogat mostam, aztán átvéve a pizsimet bedőltem az ágyba és szinte azonnal elaludtam, hogy Brian-nel álmodhassak...

2 megjegyzés:

  1. Szia! (:
    Most találtam rá a történetedre, és eszméletlen jó! Nagyon elnyerte a tetszésem! Már követőd vagyok, és mindig írok majd kommentet is!!! (:
    Nagyon szeretem a lovakat, és ezért IS tetszik a történet... és persze ott van Brian és Lucas is... (: Két írtó helyes pasi *.* ....
    Nagyon remélem,hogy hamar hozod majd a frisset!
    Puszii: ×Bius×

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa! :):)
    Végre 1 kommentelőő O.O Jujj nagyon örülök, hogy valaki írt már! :)
    És igen, hozom a frisset hamarosan ;] :)
    Pusszancs!
    Efííh StaR ^^

    VálaszTörlés